برکه بی حضور سبزت کویره

من وبلاگ قبلیمو میخواااااااااااااااااااااااااااااام

برکه بی حضور سبزت کویره

من وبلاگ قبلیمو میخواااااااااااااااااااااااااااااام

آبشار

تقدیم به جاودانه دوست داشتنی

من در آب خروشان رودخانه رها شدم

انتهای رودخانه آبشار است

دست به سنگی گرفتم ؛ دلم را آب برد

رود خروشان است ؛ من بی دل کجا مانده ام؟!!!!!!!!

دست رها کرده با آرزوی پیوند با دل به سوی پرتگاه میروم

چه شیرین است رسیدن

چه شیرین است غرق شدن در آبشار رسیدن به دل

نظرات 8 + ارسال نظر
اشکان دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:02 ق.ظ

خيلی قشنگ بود اميدوارم که به دلت برسی

لیلاـباران دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:05 ق.ظ

زیبا بود.کمی غم انگیز.........

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.faramosh-shodeh.persianblog.com/

هر چی فکر کردم بلکه جملات زیبایی رو بتونم ترکیب کنم و بنویسم عاجزم، حداقل امشب عاجزم! پس به همین بسنده میکنم:
شاید با سفری دیگر در دنیا، پروازی دیگر در آسمان و یا شنایی دیگر در اقیانوسها، همسفرتان گردم.

رحیم زاده دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:46 ق.ظ

بازم سوزناک بود که ...
منتظر اشعار جدید میمانم
همنچنان ادامه بده شبنم خانمی

الهه عشق دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:24 ب.ظ http://elaheeeshgh.blogsky.com

از اینکه به من سر زدی ممنونم . وبلاگ من در حال راه اندازیه . اون متنها هم امتحانی بود . تا یکی دو روز دیگه آماده میشه . بازم به من سر بزن . وبلاگ قشنگی داری

اشکان دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.a5hkan.blogsky.com

سلام . واقعا از وب لاگت خوشم اومد ٬شعراتم مثل خودت عالی هستن.
منتظرم تا شعرای بعدیتو بخونم.
راستی از اینکه به من سر زدی خجالتمون دادی.





ایمان دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://booyesib.blogsky.com

شنیده ای آوای سکوت را؟
صدای عشق را می گویم، صدای وجود را
وقتی در کوره راههای زندگی با چراغی که سوسو می زند چشمهایت را می بندی
می شنوی این صدای زیبا را و من به تو می گویم
سلام، سلام و باز هم سلام/از اینکه به وبلاگ من سرزدید ممنون!

رز سیاه دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 10:41 ب.ظ

عشق حس یک شاتوت است که به شوق کامی با تن خون آلود سینه عریان کرده است.
موفقیت روزافزونت را از الهه ی عشق خواستارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد