برکه بی حضور سبزت کویره

من وبلاگ قبلیمو میخواااااااااااااااااااااااااااااام

برکه بی حضور سبزت کویره

من وبلاگ قبلیمو میخواااااااااااااااااااااااااااااام

بازگشت من

سلام . سلام به وبلاگم . سلام به برکه که کویر شده . سلام به دوستان گل خودم که با اینکه نبودم برکه را رها نکردند . سلام به غمخانه دلم . سلام سلام سلام هوارتا سلام . آخ که چقدر دلم واسه اینجا و شماها تنگ شده بود . وای که چقدر از دل دور بودن سخته . 
 
وای وبلاگم باز شده . وای من اومدم با هزار هزار درد و دل . من اومدم با هزار هزار حرف نگفته

دوستای خوب جدید و قدیم همتون رو دوست دارم باورم نمیشد اینهمه لطف از شماها . فکر میکردم فراموش بشم . خیلی خیلی  خوشحالم که این وبلاگ رو دارم و شماها رو

ان شا الله بعد از آپ کردن سر فرست میام تو وبلاک تک تکتون از خجالتتون در میمام

نظرات 4 + ارسال نظر
شهریار دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام
شبنم جان
خوشحالم که بر گشتی و وب لاگت باز شده . منتظر متن های خوشگل و با احساست هستم
فدای دل با صفای تو

مهسا یکشنبه 9 مرداد 1384 ساعت 09:53 ق.ظ http://forozzan.persianblog.com

سلام دوست من ممنونم که سر زدی خیلی جالبه وبلاگت مخصوصا اهنگش یا حق

سمیر یکشنبه 16 مرداد 1384 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام خاله فخری جون .فقط یه کلمه : محشر کردی بخدا

فتاح جمعه 4 شهریور 1384 ساعت 06:14 ق.ظ http://fbahrani.blogsky.com

سلام دوست تازه اشنایم شبنم خون خود بر گلرخان شهر قسمت میکنم هر که میاید به دست او حنائی میرسد قسمتی از تنهائی خود را بتو میدهم به تنهائی من هم میتوانی لینک دهی باعث افتخار ماست به من سر بزن فتاخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد